Woont u niet in de buurt maar wil je toch profiteren van onze kwaliteiten? Dat kan! Stuur je toestel op naar wellFix ter reparatie. Na ontvangst fixen wij uw toestel binnen 24 uur. Dan sturen wij hem gratis met verzekerde verzending terug naar uw adres.

Stap 1: Schrijf uw naam, adres, email, telefoon, oorzaak schade en eventuele opmerkingen op een a4′tje. (reparatie formulier)

Stap 2: Verpak uw toestel samen met het reparatieformulier in een goed beschermende envelop of stevig doosje.

Stap 3: Schrijf onze adres gegevens op het pakket. Adresgegevens: Andersensingel 100, 1102 VR in Amsterdam.

Stap 4: Stuur het pakket op naar onze reparatieservice en binnen 24 uur na ontvangst sturen wij het weer terug.

Na ontvangst van uw toestel kijkt onze reparateur naar uw toestel en maakt een diagnose. Nadat er duidelijk is hoe u defect kan worden verholpen bellen wij u direct op. Hierin krijgt u de kosten te horen en vragen wij u te betalen. Zodra de betaling binnen is wordt u toestel getourneerd en bent in weer in het bezit van een werkende smartphone, tablet of laptop!