Gebruiken jullie originele onderdelen ?

Ja, we gebruiken de originele LCD’s van Apple. Oftewel refurbished schermen. Dit zijn kapotte schermen die worden voorzien van een nieuw glas door een derde partij. Dit is voor ons de enige manier om de originele kwaliteit van Apple te verkrijgen. Er zijn ook schermen in omloop die volledig door een derde partij worden gefabriceerd. Echter is wellFix niet tevreden over de kwaliteit en gebruiken we deze schermen dus niet voor reparatie.

Moet ik een afspraak maken voor reparatie?

Ja, wij / ik werk vanuit een appartement en daarom is zomaar binnen lopen helaas niet mogelijk. Kan wel, maar dan kan het zijn dat het onderdeel niet op voorraad. Neem dan daarom even van te voren contact op. Een afspraak maken kan eenvoudig via de website of per telefoon.

Ik heb meerdere defecten/reparaties. Kan ik korting krijgen?

Ja, bij meer dan 1 reparatie is de prijs in overleg.

Wat valt er precies onder de garantie?

Garantie wordt gegeven op de reparatie zelf. Als je bijvoorbeeld het scherm zelf kapot maakt dan valt dit niet onder de garantie van de reparatie. Als bijvoorbeeld het touchscreen slecht werkt of er een pixel niet goed werkt dan valt dit wel onder de garantie. Op elke reparatie zit 3 maanden garantie.